Ședință de lucru pe marginea elaborării serviciului digitalizat „e-Permis”

Ședință de lucru pe marginea elaborării serviciului digitalizat „e-Permis”

Serviciul digitalizat de eliberare a tuturor tipurilor de permise (permisul de activitate în punctele de trecere a frontierei de stat, permisul de acces în zona de frontieră, permisul pentru ambarcațiune, permisul pentru vânătoare etc.) a fost subiectul abordat în detalii la ședința grupului de lucru pentru implementarea „e-Permis”, informează OFICIAL.

Prioritățile și pașii concreți privind punerea în funcțiune acestui serviciu au fost pe larg analizate. În acest sens, șefa-adjunctă interimară a Poliției de Frontieră Diana Salcuțan a cerut seriozitate și impulsionarea acțiunilor atât din partea responsabililor instituționali, cât și din partea agenției IT care crează acest serviciu, astfel ca până la sfârșitul anului curent să fie funcțional și accesibil.

Amintim că toți cetățenii atât din țară, cât și de peste hotare, vor putea solicita online accesul în zona de frontieră sau alte tipuri de documente eliberate de Poliția de Frontieră, prin aplicarea la „e-Permis”, care va fi conectat direct la pagina-web oficială a instituției. Aceasta presupune excluderea necesității de a te apropia la una din subdiviziunile de frontieră pentru a-ți perfecta permisul sau de a deține permisul pe suport de hârtie etc. Verificarea prezenței și valabilității acestora va fi posibilă în regim online. În fine, cetățenii vor economisi timp și vor beneficia de servicii moderne și calitative.

Share