Important pentru cei din agricultură! A fost lansat un centru de apel

Important pentru cei din agricultură! A fost lansat un centru de apel

Ieri, 01.10.2015, Ministrul Agriculturii și Industriei Alimentare,  Ion SULA împreună cu Grigore Porcesu, Director Adjunct al Agentiei Naționale pentru Siguranța Alimentelor au anunțat despre  lansarea Centrului de Apel, care va fi un instrument de comunicare la distanță și va oferi informații și consultanță în domeniul agroindustrial, la numărul de telefon  +373 (22) 50 20 20, în zilele de luni până vineri, între orele 08:00-17:00.

Solicitanții vor beneficia de asistență informațională oferită de către operatori calificați, bine instruiți și responsabili din cadrul Î.S. „Centrul Informațional Agricol”. Echipa de operatori garantează un nivel înalt de asistenţă prin asigurarea suportului telefonic tuturor cetățenilor.

Totodată, menționăm că organizarea și lansarea acestui Centru de Apel, vine în concordanță cu principiile de funcționare a Ghișeului Unic în agricultură, care presupune o abordare modernă și integrată a soluțiilor privind modul de comunicare și interacțiune între client (agentul economic) și prestatorul serviciului public din sectorul agroindustrial.

Scopul principal al Centrului de Apel este de a oferi fermierilor, precum şi tuturor celor interesați, informații utile, dar şi răspunsuri la întrebările ce vizează sectorul agricol, cum ar fi:

Masurile de subvenționare și documentele aferente procesului de subvenționare în agricultură; Proiecte de finanțare a sectorului agroalimentar;

  • Agricultura ecologică;
  • Identificarea și trasabilitatea animalelor;
  • Animalele de prăsilă;
  • Înregistrarea soiurilor de plante în catalog;
  • Testarea soiurilor de plante;
  • Informații privind produsele de uz fitosanitar;
  • Operațiuni privind arenda terenurilor;
  • Înregistrarea utilajului agricol etc.

Cu aceste informații de calitate din diferite domenii ale agriculturii, Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare, prin intermediul Centrului de apel Suport informațional și consultanță, vine mai aproape de problemele cetățenilor Republicii Moldova, care se vor informa din prima sursă fără a se deplasa la sediul anumitei întreprinderi, agenții sau  instituții de profil – organizații care pot oferi informațiile respective.

 

 

f1f3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mihaela Rotari

Share