Reclamații la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Iată care sunt cele mai frecvente!
În sezonul de iarnă, sunt înaintate – atât plângeri cu privire la calitatea încălțămintei, cât și privitor la calitatea îmbrăcămintei de iarnă.
Astfel, o doamnă din municipiul Bălți a descris situația în care s-a pomenit după ce a procurat o blană artificială de cca 3500 lei. Consumatoarea a depistat defecte ale cusăturilor la articolul vestimentar, solicitând dreptul de a-și primi banii înapoi.
În același timp, cetățenii s-au plans și pe alt gen de produse cum sunt medicamente defecte, geantă cu defecțiuni ale fermoarului, încălțăminte necalitativă (2 petiții), telefoane mobile neconforme (2 petiții)), boxe neconforme, baie necalitativă, ușă, etc.
Serviciile, prestarea cărora au determinat consumatorii să nu se lase înșelați sunt: servicii plată interfon, reparație auto, clauze abuzive în contractul de internet și telefonie mobillă, precum comisioane exagerate într-un contract de investiții imobiliare.
De menționat că, în perioada 21-25 ianuarie, 2019, în cadrul Cancelariei APCSP au fost notificate 29 de petiții, la Ghișeul Unic au fost acordate 15 consultații către consumatori și agenți economici, iar prin intermediul Call-centrului 022 74-16-64 – au fost înregistrate 169 de apeluri telefonice.
Mihaela Rotari