Pentru întârzierea prelungită a zborului, au cerut cazare gratuită la hotel. Reclamații ale cetățenilor din țara noastră
Cetățenii din Republica Moldova sunt tot mai interesați să-și apere drepturile în diverse cazuri, potrivit Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, informează Oficial.
Recent, în adresa instituției a fost înregistrată o plângere pe motivul plagierii unei pagini Web. Deși, fondatorul site-ului are dreptul de autor asupra sistemului informațional, acesta a declarat că există un sistem-clonă în care sunt preluate toate informațiile de pe pagină.
Inspectorilor Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, le-au fost repartizate spre examinare mai multe reclamații în vederea prestării necorespunzătoare a serviciilor turistice (hoteliere) în perioada vacanței (3 reclamații)
Consumatorii au depus plângeri și pentru întârzierea prelungită a zborului, aceștia cerându-și drepturile de a primi o compensație sau în funcție caz, o masă gratuită, cazare la hotel etc. Conform competențelor atribuite, petițiile vor fi readresate către Autoritatea Aeronautică Civilă din Moldova, pentru a satisfice revendicările consumatorilor păgubiți (2 reclamații)
Alte servicii care le-au dat bătăi de cap consumatorilor sunt prestarea serviciu roaming oferit de către un operator de telefonie mobilă și internet, serviciu de reparație a articolelor vestimentare, nerespectare termen de dare în exploatare a locuinței, nerespectarea normelor de construcție, termen expirat de executare mobilă, serviciu de înfrumusețare necorespuzător.
În perioada 11 -15 iunie, în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au fost înaintate 28 de reclamații.
Mihaela Rotari