Î.S. „Calea Ferată din Moldova” anunță despre un nou serviciu informațional de tip call-centru

Î.S. „Calea Ferată din Moldova” anunță despre un nou serviciu informațional de tip call-centru

În contextul optimizării serviciilor prestate de Î.S „Calea Ferată din Moldova”, anunțăm lansarea unui nou serviciu informațional. Noua structură activează în baza principiilor de funcționare a unui call-center și furnizează informații despre orarul circulației trenurilor, costul tichetelor de călătorie și alte informații utile în regim non-stop, informează Oficial.

Pentru a îmbunătăți comunicarea pasagerilor cu operatorii, apelurile primite vor fi înregistrate, astfel încât călătorii să poată sesiza responsabilii de la CFM despre eventualele deficiențe sau inconveniențe cu care s-au confruntat în procesul de comunicare telefonică cu angajații biroului de informații.

De asemenea, începând cu 1 ianuarie 2018, în cadrul biroului de informații va activa un singur număr de telefon. Astfel, numerele (022) 83 27 33/ 83 27 34 ș.a. rămân active până la 1 ianuarie 2018, iar începând cu prima zi a anului viitor, acestea vor fi substituite cu un număr de telefon unic și ușor memorabil  – (022) 83 33 33. Subliniem că noul număr este deja activat și poate fi utilizat de beneficiari.

Menționăm că CFM se află în proces de modernizare, iar modificările descrise vor fi operate în scopul creării unui dialog constructiv cu pasagerii și sesizării oricăror disfuncționalități în activitatea biroului.

Mihaela Rotari

Share