Campanie socială – lansată în capitală, menită să sensibilizeze participanții la trafic asupra pericolelor (foto)

Campanie socială – lansată în capitală, menită să sensibilizeze participanții la trafic asupra pericolelor (foto)

Inspectoratul Naţional de Patrulare (INP) în parteneriat cu compania TRENDSETER LTD, care administrează mai multe LED-uri din capitală, a demarat o campanie socială menită să sensibilizeze participanții la trafic asupra pericolelor pe care le implică excesul de viteză, dar și asupra necesității respectării regulilor de circulație mai ales în preajma trecerilor de pietoni.

Astfel, pe LED-uri apar periodic mai multe imagini relevante, însoțite de următoarele mesaje: „CONDUCEȚI PRUDENT, ALEGE VIAȚA!”, „CONDUCEȚI PRUDENT, CINEVA TE AȘTEAPTĂ ACASĂ!”, „CEDEAZĂ TRECEREA!”.

Andrei Jicol, Directorul TRENDSETER LTD, a spus că nu întâmplător startul acestei campanii sociale coincide cu începutul vacanței de vară ale elevilor. „În perioada de vară, copiii ies mai des în oraș fără supravegherea adulților, care sunt la serviciu. Fie că se plimbă prin parcuri, fie că frecventează diferite cercuri, activități de zi, fie se plimbă sau merg să se vadă cu prietenii, copiii devin mi expuși riscurilor legate de siguranța în trafic. De aceea, ne propunem drept scop să-i facem pe conducătorii auto mai vigilenți anume în perioada respectivă”, a menționat el.

Andrei Jicol a amintit că, de ceva timp, pe panourile administrate de TRENDSETER LTD apar informații despre situația în trafic. „Conducătorii auto urmăresc cu mare atenție aceste informații pentru a ști pe ce străzi se circulă mai lejer și pe ce străzi – mai dificil. Dacă vom plasa imaginile cu mesajele din campania menționată alături de informația despre situația din trafic, cu siguranță ne vom atinge scopul, iar șoferii vor deveni mai vigilenți”, a menționat el.

Andrei Jicol susține că, compania pe care o conduce și pe viitor va implementa campanii sociale în beneficiul societății. „Pe lângă afaceri, pe lângă alte preocupări zilnice, fiecare din noi trebuie să aibă un aport și la dezvoltarea normală a societății. Aportul nostru este și va fi și în continuare exprimat anume prin astfel de campanii”, a mai spus el.

Totodată, într-o postare pe facebook, INP a venit cu un şir de recomandări către părinți:

– să nu lase fără supraveghere copiii;
– să informeze copiii ce să facă în caz că se rătăcesc și să cunoască: numele complet al părinților, numărul de telefon al acestora, precum și adresa unde locuiesc;
– să se joace în locurile special amenajate și nu pe carosabil sau în apropiere de acesta;
– să nu lege prietenii cu persoane care manifestă un comportament dubios;
– pe drum, să respecte regulile de circulație și nu alerge pe trecerile de pietoni;
– să evite zonele slab iluminate sau mai puțin circulate;
– să nu utilizeze telefonului mobil pe stradă, iar în timpul deplasării pe drumurile publice să nu asculte muzică în căști, deoarece atenția va fi mult diminuată.

2_MOD+logo 3_MOD+logo

 

Mihaela Rotari

Share