Combinatul de panificaţie „Franzeluţa” invită la o expoziţie naţională „FABRICAT ÎN MOLDOVA”

Combinatul de panificaţie „Franzeluţa” invită la o expoziţie naţională „FABRICAT ÎN MOLDOVA”

Combinatul de panificaţie „Franzeluța” S.A, alături de alţi 450 agenţi economici, participă, în perioada 30 ianuarie – 3 februarie, la expoziţia naţională „Fabricat în Moldova”, desfăşurată la Centrul expoziţional „Moldexpo”.

În acest an, expoziţia poartă sloganul „Acasă, Autentic, Autohton” – mesaj care exprimă ataşamentul faţă de tradiţii, calitate, specific naţional, valori împărtăşite şi promovate constant de „Franzeluța” S.A.

Pentru „Franzeluța” S.A. participarea la expoziţia „Fabricat în Moldova” a devenit deja o tradiţie, iar misiunea întreprinderii este de a familiariza clienţii actuali și cei potenţiali cu tot asortimentul de produse, de a surprinde vizitatorii cu produse noi, dar şi de a construi noi relaţii de parteneriat.

Reprezentanţii întreprinderii „Franzeluţa” S.A. au pregătit degustaţii, concursuri şi, desigur, cadouri. Având în vedere că, de curând, a fost lansată pe piaţă seria produselor Mirella, acestea vor fi prezentate într-un mod mai inedit. Pentru buna dvs. dispoziţie, veţi fi întâmpinaţi de personajele de pe ambalajul produselor „Mirella” – Oachi şi Mirella, alături de care veţi putea face poze originale. De asemenea, consumatorii au posibilitatea să procure produsele îndrăgite la preţuri de la producător. Asortimentul propus spre vânzare este unul variat: pâine, chifle, turte dulci, torturi, prăjituri, checuri, biscuiţi, produse de covrigărie şi altele.

Potrivit directorului general, dl. Boris Andros, participarea la expoziții oferă posibilitatea de a compara produsele și activitatea noastră cu ale altor producători. „Totodată, putem vedea ce apare nou pe piață în domeniul panificației, precum și ce inovații am putea prelua. Mai putem observa în ce direcție, cu ce ambalaj și metode de marketing ar fi bine să muncim în perspectivă. Faptul că expoziţia „Fabricat în Moldova” are un impact favorabil asupra consumatorului, iar an de an numărul vizitatorilor creşte, demonstrează că oamenii apreciază produsele autohtone şi au încredere în calitatea lor. Acest lucru desigur că ne motivează să mai participăm şi să ne prezentăm din ce în ce mai bine”, a mai spus conducătorul întreprinderii.

La expoziție a participat și directorul comercial al SA Franzeluța, Lilian Zaporojan, care a întâmpinat vizitatorii și le-a vorbit despre produsele întreprinderii.

Este de menţionat că, în cadrul expoziţiei, tradiţional este organizat şi Târgul Locurilor de Muncă, unde cei care ar dori să muncească la principalul Combinat de panificație din R. Moldova şi nu numai, află informații despre posturile vacante.

Evenimentul este organizat al optsprezecelea an consecutiv de Camera de Comerț și Industrie a R. Moldova, sub patronajul Guvernului, cu scopul de a promova producătorii naționali. La inaugurare au fost prezenţi reprezentanţi ai autorităţilor publice și ai misiunilor diplomatice acreditate în ţara noastră, agenţi economici autohtoni şi de peste hotare. Oaspeţii au fost întâmpinaţi cu pâine şi sare şi s-au arătat mulţumiţi de succesele întreprinderii.

An de an, Combinatul de panificaţie „Franzeluţa” S.A vă oferă tot ce e mai bun, mai divers, mai sănătos şi mai accesibil. Aşadar, vă aşteptăm cu drag în incinta pavilionului central (nr.1) între orele 9:00 – 18:00.

Expoziţia va dura până duminică, 3 februarie.

fabricat in md 006

fabricat in md 099

Mihaela Rotari 

Share