Sondaj: Peste 90% din respondenți au încredere în serviciile prestate de Fiscservinform

Sondaj: Peste 90% din respondenți au încredere în serviciile prestate de Fiscservinform

A crescut nivelul credibilității și a încrederii clienților privind serviciile prestate și produsele comercializate în anul 2016 de Î.S. „Fiscservinform”.

Î.S. „Fiscservinform” a realizat un sondaj de evaluare a satisfacției clienților, urmare a executării contractelor de prestare a serviciilor și comercializare a produselor pe parcursul anului 2016.

Scopul chestionării a fost de a determina obiectiv și sigur în ce măsură serviciile și produsele corespund cerințelor respondenților. Sondajul a fost efectuat pe un eșantion de circa 1 708 clienți, dintre care 800 au fost contribuabili, 529 funcționari fiscali, 58 perceptori fiscali precum și alți beneficiari ai întreprinderii. Prin urmare, au fost analizați și calculați indicatorii nivelului mediu de satisfacție a clientului pentru 6 categorii de servicii prestate și produsele comercializate.

În urma intervievării, indicatorul general de satisfacție a clientului pentru anul 2016 constituie în total 90,83%, care se include în intervalul de apreciere a „clienților total satisfăcuți”. La formarea acestui indicator au contribuit așa indicatori medii generali precum:

Nivelul general de satisfacție al funcționarilor fiscali pentru serviciile de administrator tehnico-tehnologic al SISFS, care constituie 85,98%;

Nivelul general de satisfacție al clienților privind achiziționarea „Timbrelor de acciz”, care constituie 96,89%;

Nivelul general de satisfacție al contribuabililor – utilizatori ai serviciilor fiscale electronice, care constituie 70,98%;

Nivelul general de satisfacție al clienților privind serviciile de certificare în domeniul semnăturii electronice, care constituie 96,73%;

Nivelul general de satisfacție al clienților privind achiziționarea blanchetelor de hârtie prevăzută cu însemne de protecție, care constituie 95,92%;

Nivelul general de satisfacție al clienților privind serviciile de instruire a clienților – utilizatori ai serviciilor fiscale electronice, care constituie 96,96%.

Prin intermediul chestionarelor analizate, clienții au apreciat înalt beneficiile pe care le oferă serviciile prestate și produse comercializate. Totodată, potrivit datelor statistice, a fost înregistrată o ușoară creștere a nivelului general de satisfacție pentru anul 2016, ceea ce atestă faptul că eforturile depuse de colaboratorii întreprinderii sunt justificate prin încrederea acordată serviciilor și produselor Î.S. „Fiscservinform”.

Prin urmare, în vederea menținerii ponderii pozitive și ritmului de creștere a nivelului de satisfacție față de anii precedenți, în anul 2017 vor fi întreprinse acțiuni de intensificare a comunicării cu cetățenii și agenții economici prin definirea și îndeplinirea cerinţelor într-un mod la fel de transparent și calitativ.

Mihaela Rotari

Share