(INTERVIU) Nadya Gudumak: Este o mândrie de fiecare dată să văd oamenii îmbrăcaţi în hainele produse de noi!

(INTERVIU) Nadya Gudumak: Este o mândrie de fiecare dată să văd oamenii îmbrăcaţi în hainele produse de noi!

Interviu cu Nadya Gudumak, designer, fondatoarea brandului Nikita Rinadi
 
Doamna Gudumak, în 2021 ați lansat o nouă colecție. Să înțelegem că anul a fost unul bun pentru brandul Nikita Rinadi?

Anul 2021 a fost, cu siguranţă, unul mai bun pentru toată lumea. Am început să ne revenim după o perioadă istorică de restricţii legate de pandemie, care, din nefericire şi-a pus amprenta pentru noi toţi. Anul 2021 pentru noi, echipa „Nikita Rinadi”, a fost unul destul de bun, chiar şi cu provocările legate de aceleaşi restricţii. Eu sunt extrem de mândră de faptul că echipa noastră a reuşit să scoată o nouă colecţie, că am putut să ne mobilizăm, să ne organizăm şi să creem noi modele de haine pentru clienţii noştri!

Anume Nikita Rinadi a produs vestimentația echipajului Air Moldova, ținute deosebite și unice, pe care le vedem la fiecare zbor cu această companie. Cum s-a ajuns la această colaborare?

Această minunată colaborare cu „Air Moldova” a fost, practic, cea care a încheiat anul 2021 pentru noi. Mă refer aici la faptul că a venit în a doua parte a anului. Au fost câteva luni de muncă non-stop. Ca să înţelegeţi, atelierul arăta, zilnic, ca backstage-ul unui podium, unde mereu se iau măsuri, se probează, se ajustează şi toate acestea – fiind făcute extrem de rapid. Eu sunt mândră de faptul că brandul nostru a fost selectat drept cel mai bun în domeniu şi astfel a început colaborarea. Sunt foarte mulţumită că ne-a reuşit să contribuim la rebrandingul companiei, iar sigla noastră – „Nikita Rinadi” şi-a luat, să spunem aşa, aripi!

Lucrați și cu alte companii în acest sens? E un domeniu pe care ați vrea să-l dezvoltați?

Segmentul de colaborare la acest nivel, adică, cu companii, pentru elaborarea designului, creare şi livrare a început acum câţiva ani. Printre clienţii noştri se numără instituţii medicale private cu statut internaţional, clinici private, bănci comerciale, dar şi instituţii ale statului. Acest domeniu, de producere a uniformelor, este unul relativ nou pentru noi, dar de foarte mare perspectivă. Chiar dacă anul 2022 este abia la început, noi suntem, deja, la activ, cu câteva contracte în acest sens. Este o mândrie de fiecare dată să văd oamenii îmbrăcaţi în hainele produse de noi!

Care, totuși, au fost cele mai mari provocări pentru domeniul în care activați?

În 10 ani de activitate, provocări au fost mereu. Am avut parte de crize financiare, generate de situaţia precară, în general, a nivelului economic naţional. Dar, am continuat activitatea încrezuţi în propriile forţe şi să ştiţi că nu am greşit. Mulţumirea şi satisfacţia au venit mereu de la clientele noastre. Cu siguranţă, cea mai mare provocare a fost şi încă mai este pandemia, pentru că am învăţat să ne descurcăm cu forţe de muncă în jumătate. Am dus dorul oamenilor noştri frumoşi, care, efectiv, nu au putut să ne treacă pragul magazinului. Or, în meseria noastră, anume conexiunea cu oamenii este extrem de importantă, pentru că, inclusiv în acest mod, noi ştim exact ce îşi doreşte clientul de la noi.

Pandemia a schimbat cumva preferințele vestimentare ale clientelor?

Pentru mine este îmbucurător faptul că, de 10 ani avem clienţii noştri stabili, femei care au ştiu exact ce merită – stil, eleganţă şi unicacitate. Pentru că, hainele noastre sunt modele exclusive şi nu le veţi găsi la oricine. Dorinţele clientelor noastre nu s-au schimbat, fiecare îşi doreşte să arate la fel de bine ca până la pandemie. Ceea ce avem mai nou, iar acest trend a apărut, cred, acum un an, este interesul extrem de ridicat al tinerelor. Cu siguranţă, fiecare femeie este o adolescentă, până la urmă! Noi suntem printre norocoşii care nu doar nu am pierdut clienţi, dar am şi câştigat un eşantion nou! Iar acest lucru dovedeşte, odată-n plus, că suntem la direcţia bună, iar munca noastră este apreciată de fetele şi femeile noastre!

Apropo, cine sunt clientele mărcii Nikita Rinadi? Cui sunt destinate creațiile tale?

Indiferent de vârstă, clienţii noştri sunt acele persoane care-şi doresc să arate impecabil, îşi doresc o haină de calitate, dintr-o stofă bună, care să nu se deterioreze după prima spălare. Cei care ne aleg pe noi sunt siguri de ceea ce îşi doresc – ei vor să se simtă confortabil în haina pe care o îmbracă. Brandul nostru este destinat tuturor celor care se regăsesc în cele enumerate de mine mai sus şi vreau să vă spun că noi avem femei care-şi ştiu valoarea şi au grijă, mereu, să arate minunat!

Ce planuri aveți pentru 2022? Unde vă veți concentra energia?

Anul 2022 vine, din păcate, cu o continuare, pe alocuri, a restricţiilor legate de pandemie. Desigur, noi vom respecta normele necesare şi vom continua să bucurăm clienţii noştri cu hainele din noua colecţie de primăvară, după care vor urma şi cele din următoarele sezoane. Energia şi atenţia mea va fi focusată, ca de obicei, pe dezvoltarea companiei în interesul cumpărătorului. Ne vom axa pe extinderea colaborărilor, de ce nu, pe plan internaţional. Cu siguranţă, vom avea haine noi, destinate femeilor noastre, modele pe care nu le veţi găsi în altă parte!

Ce nu cunoaște publicul larg despre Nadya Gudumak?

Eu am fost mereu o persoană deschisă. Nu mi-a fost dificil să recunosc, public, faptul că, la fel ca noi toţi, am momente de greutate, de nelinişte, momente în care mi-aş dori să mă refugiez doar alături de băieţelul şi soţul meu. Ce nu ştie publicul larg, poate, este faptul că eu nu am stat niciodată în birou, în calitate de director. Când a fost nevoie, am luat cutiile cu marfă în mâini şi le-am încărcat în remorcă. Mă aflu mereu, când am timp, desigur, în atelier, alături de echipă. Nu-mi beau cafeaua în fiecare dimineaţă în restaurant sau la terase, ci prefer, uneori, s-o iau la pachet, de la benzinărie, iar acea oră s-o dedic familiei mele sau lucrului! Cu siguranţă, avem loc de dezvoltare şi îmbunătăţire, dar când văd femeile, fetele, la evenimente, îmbrăcate în hainele create de noi, ştiu că mergem în direcţia bună!

Share