Așa se poate de obținut semnătura electronică „Fiscservinform” pentru persoanele juridice

Așa se poate de obținut semnătura electronică „Fiscservinform” pentru persoanele juridice

În scopul elucidării și explicării unor aspecte ce țin de obținerea accesului la serviciile electronice de către persoanele juridice, Î.S. „Fiscservinform” informează că, obținând semnătură electronică, indiferent de prestatorul de servicii de certificare care a generat această semnătură, nu se oferă în mod automatizat și accesul la serviciile fiscale electronice.

Respectiv, accesul la serviciile fiscale  electronice se asigură prin semnarea unui Acord/Contract de conectare la serviciile fiscale electronice cu Serviciul Fiscal de Stat, prin intermediul Î.S. „Fiscservinform”.

Amintim că, Î.S. „Fiscservinform” oferă acces la serviciile fiscale electronice prin încheierea unui Acord de conectare la  serviciile fiscale electronice pentru plătitori de TVA  și pentru cei care au mai mult sau egal cu 10 angajați. Totodată, contribuabilii neplătitorii de TVA,  care nu sunt obligați conform legislației să utilizeze serviciile fiscale electronice, pot încheia un Contract de conectare la serviciile electronice pentru a economisi timp și resurse.

Totodată, Î.S. „Fiscservinform” prin intermediul oficiilor teritoriale din mun. Chișinău, mun. Bălți și mun. Comrat oferă acces la serviciile fiscale electronice și eliberează semnături electronice avansate calificate – certificat cu forță juridică, ce poate fi aplicat în cadrul tuturor serviciilor electronice din Republica Moldova prin intermediul serviciului guvernamental MSign și MPass.

Mihaela Rotari

Share