Inovație de la Termoelectrica S.A.! Consumatorii pot sesiza defecțiunile pe Viber

Inovație de la Termoelectrica S.A.! Consumatorii pot sesiza defecțiunile pe Viber

Pentru a fi mai aproape de consumatorii săi, de astăzi, 11 iulie 2017, Termoelectrica S.A. lansează un număr activ pentru serviciul “Viber”. Astfel, prin intermediul acestei aplicații consumatorii companiei  sunt  încurajați să expedieze, la numărul de telefon 069-444-144, informații (în format text, video sau foto) ce țin de avarii, scurgeri de agent termic, dar și alte probleme privind calitatea serviciilor de termoficare, potrivit unui comunicat de presă.

”Ținem pasul cu noile tehnologii, astfel încât să fim cât mai accesibili pentru consumatorii noștri. Considerăm că noul serviciu, pus la dispoziția locuitorilor mun. Chișinău, va contribui semnificativ la îmbunătățirea relațiilor de colaborare a companiei cu societatea civilă”, precizează directorul general al Termoelectrica S.A., Veaceslav Eni.

Problemele raportate de către cetățeni vor fi procesate în timp real și transmise către serviciile responsabile, pentru a fi remediate în cel  mai scurt timp.

Numărul de telefon nu va fi disponibil pentru apeluri telefonice.

Doina Secrieru

Share