Un expert internațional în marketing vitivinicol va ajuta „Cricova” SA să-și promoveze vinurile

Un expert internațional în marketing vitivinicol va ajuta „Cricova” SA să-și promoveze vinurile

Expertul internațional în marketing vitivinicol, Robert Joseph, se află în aceste zile în vizită la Combinatul de Vinuri „Cricova” S.A., informează OFICIAL.

Sorin Maslo, director general al întreprinderii, spune că în cadrul întrevederii au fost analizate proiectele și ideile legate de crearea unor vinuri noi, care vor satisface așteptările consumatorilor și vor fi în concordanță cu trendurile mondiale.

O importanță mare în cadrul acestor discuții a fost acordată activităților de marketing care vor susține promovarea eficientă a vinurilor marca Cricova pe plan internațional.

„Părerile și sugestiile expertului internațional sunt extrem de valoroase pentru noi și facilitează luarea deciziilor ulterioare legate de activitățile de marketing și vânzări”, spune Directorul general „Cricova” S.A.

Pe blogul său, https://winethinker.com/ , Robert Joseph spune că ajută în dezvoltarea afacerilor din domeniu prin intermediul marketingului inovativ. Lista sa de clienți include așa mărci ca: Accolade, Château Brane-Cantenac, Château Malartic-Lagravière, McGuigan Wines, Torres, Esterhazy, Origin Wines, dar și a oferit consultanță pentru organizații de profil din Australia, Brazilia, Georgia, Moldova, Portugalia.

Robert Joseph este autorul a 25 de cărți, dar și co-fondator la mai multe competiții internaționale. Mai mult, începând cu anul 2005, expertul este unul din proprietarii mărcii de vin francez Le Grand Noir. Anual acest brand vinde circa 3.8 milioane de sticle în 60 de state.

Share