„Termoelectrica” S.A.  răsPLĂTEŞTE consumatorii bun-platnici

„Termoelectrica” S.A.  răsPLĂTEŞTE consumatorii bun-platnici

De Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor, „Termoelectrica” S.A. anunţă lansarea campaniei anuale „Achiţi iarna – fii răsPLĂTIT vara!”. Prin această campanie, Furnizorul de energie termică din capitală îşi propune să aprecieze şi stimuleze eforturile financiare depuse de proprietarii de apartamente din blocurile locative care înregistrează un nivel al achitării plăţilor totale de 100%, potrivit unui comunicat de presă.

Blocurile locative care până la 31 mai 2016 vor înregistra un procent al achitării plăţilor totale de 100% vor beneficia de servicii de spălare hidropneumatică a sistemelor interne de încălzire realizate de „Termoelectrica” S.A. Lista obiectivelor care urmează a fi răsPLĂTITE va fi făcută publică la 15 iunie, după sistematizarea informaţiei privind achitările înregistrate la 31 mai pentru energia termică consumată de blocurile locative din mun. Chişinău.

Precizăm că aceste lucrări sunt executate anual în sistemele interne de către gestionarii fondului locativ, constituind o etapă esenţială în pregătirea sistemului de alimentare cu energie termică pentru un nou sezon de încălzire. Banii economisiţi pot fi redirecţionaţi de către gestionari pentru executarea altor lucrări investiţionale sau de modernizare a blocurilor locative, conform priorităţilor şi deciziei comune a locatarilor.

Până în prezent, Furnizorul de căldură a răsPLĂTIT 37 de blocuri locative bun-platnice. Pentru prima dată, campania a fost lansată în 2010 şi se desfăşoară anual.

 

Maria Roșca

Share