Se caută director general la „Barza Albă”

Se caută director general la „Barza Albă”

Consiliul S.A. „Barza Albă”, în corespundere cu Statutul societății, anunță concurs pentru ocuparea funcției de director general al S.A. „Barza Albă”.
Concursul va fi desfășurat în conformitate cu Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de director general al S.A. „Barza Albă”, aprobat prin hotărârea Consiliului Societății din 29 august 2024.

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs este de 15 octombrie  2024 ora 16.00.

Locul depunerii documentelor:

documentele de participare la concurs pentru ocuparea funcției de Director general al S.A. „Barza Albă”, vor fi depuse la sediul societății:  mun. Bălți, str. Victoriei, 49, la secretarul Comisiei de selectare. Persoana de contact: Țopa Evdochia, tel. +373 67602692 sau vor fi expediate în format electronic, arhivat într-un dosar unic, la poșta electronică evdochia.topa@barzaalba.md, cu aplicarea semnăturii electronice autorizate în Republica Moldova.

Cerințe față de candidați:

  1. este cetățean al RM;
  2. cunoaște limba română;
  3. deține studii superioare sau echivalentul lor în unul din domeniile: tehnic (inginerie și management în industria alimentară), economico-financiar sau juridic;
  4. a activat în funcții de conducere cel puțin 3 ani, în ultimii 5 ani;
  5. a activat în sectorul viticulturii și vinificației cel puțin 3 ani, în ultimii 5 ani;
  6. cunoaște limba engleză; cunoașterea cel puțin încă a unei limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
  7. nu a împlinit vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
  8. nu este parte în careva litigiu, de orice gen și natură, inclusiv litigiu judiciar și/sau arbitral, cu Societatea;
  9. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  10. nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  11. nu este condamnat, prin hotărâre definitivă și irevocabilă a instanței de judecată, pentru infracțiuni de corupție, care cade sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art.16–21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  12. nu a fost destituit, în ultimii 5 ani, dintr-o funcție de conducere în temeiul art. 200 alin. (1) din Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107/2002 (cu excepția cazurilor de încetare a contractului de muncă din motive neimputabile conducătorului).

Atribuții:

  1. Directorul General conduce activitatea Societății în toate domeniile, cu excepția celor ce țin de competența Adunării generale a acționarilor și Consiliului Societății, conducându-se în acțiunile sale de legislația în vigoare, Statutul Societății, hotărârile Adunării generale a acționarilor, Consiliului Societății și regulamentul organului executiv.
  2. Directorul Societății, în limitele atribuțiilor sale:
  3. este în drept, să acționeze din numele Societății, fără mandat și fără procură, să aprobe statele de personal, să emită ordine și dispoziții;
  4. încheie contracte și alte tranzacții, în numele Societății, inclusiv de muncă, pe piețele interne și externe;
  5. împuternicește alte persoane cu funcții de răspundere, angajați ai Societății, cu dreptul de încheiere a tranzacțiilor respective;
  6. asigură îndeplinirea obligațiunilor Societății față de persoanele fizice și juridice;
  7. organizează administrarea și activitatea de producere a Societății;
  8. distribuie, în cadrul activității de producție și economice, resursele și mijloacele financiare, materialele, mijloacele tehnice, etc;
  9. asigură elaborarea planurilor de lucru ale Societății, întocmirea dărilor de  seamă, bilanțurilor, devizelor si ale altor documente necesare;
  10. asigură realizarea programului de dezvoltare a Societății;
  11. înaintează propuneri de creare, reorganizare sau lichidare a filialelor Societății, pentru examinarea lor de către Adunarea generală  a acționarilor;
  12. angajează și concediază salariații Societății, aplică măsuri de stimulare morală și materială, cât și măsuri de răspundere materială și disciplinară.
  13. participă la elaborarea și încheierea contractelor colective cu sindicatul, la soluționarea litigiilor de muncă;
  14. emite delegații angajaților Societății pentru realizarea unor acțiuni concrete conform condițiilor și regulilor acestor delegații, în scopul realizării obiectivelor conducerii Societății;
  15. aprobă schema de încadrare și salarizare a personalului în limita normativelor aprobate de Consiliul societății;
  16. prezintă trimestrial consiliului societății sau adunării generale a acționarilor dări de seamă asupra rezultatelor activității sale;
  17. asigură convocarea Adunărilor generale, crearea condițiilor necesare pentru ținerea ei, perfectarea procesului-verbal  al  Adunării  generale,   organizarea, păstrarea  și eliberarea copiilor proceselor-verbale  sau  a   extraselor din  ele,  la  cererea  acționarilor;
  18. soluționează alte chestiuni, cu excepția celor, care în conformitate cu Statutul și legislația în vigoare, țin de competența Adunării generale a acționarilor sau Consiliului Societății.

Drepturi și obligații:

Drepturile și obligațiile Directorului general al  S.A. „Barza Albă”, vor fi stabilite în Contractul individual de muncă/ contract de management.

Termen de contractare

Candidatul selectat de Consiliu în baza concursului va încheia Contractul individual de muncă/ contract de management cu Consiliul Societății pentru o perioadă de 5 ani.

Remunerare

Directorul general al S.A. „Barza Albă”, va fi remunerat, conform Contractului individual de muncă / management, încheiat între candidatul selectat și Consiliul Societății. Condițiile de plată vor fi stabilite în Contract, în corespundere cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.743 din 11.06.2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară.

Dosarul de participare la concurs trebuie să conțină:

  1. scrisoarea de motivare,
  2. viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Societății;
  3. curriculum vitae (CV);
  4. copia de pe buletinul de identitate;
  5. copia de pe diploma de studii;
  6. scrisori de recomandare (nu mai puțin de două);
  7. cazierul judiciar sau declarație pe proprie răspundere privind lipsa antecedentelor penale;
  8. declarația privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de director general al Societății, conform anexei nr.4 la prezentul Regulament;
  9. copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare/specialitate;
  10. confirmarea cunoașterii limbii engleze (diploma, atestat, certificate sau alt document); confirmarea pe proprie răspundere privind cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
  11. acordul prealabil în scris semnat de candidat privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Documente anexate:

-Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului directorului general S.A. „Barza Albă”;

– Anexa nr.1 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului directorului general S.A. „Barza Albă” – Fișa de evaluare a dosarelor;

– Anexa nr.2 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului directorului general S.A. „Barza Albă” – Fișa de evaluare a interviului și viziunii privind eficientizarea activității economico-financiare a S.A. „Barza Albă”;

-Anexa nr.3 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului directorului general S.A. „Barza Albă” – Borderou de notare;

– Anexa nr.4 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului directorului general S.A. „Barza Albă”;

– Declarație privind evaluarea competenței  și adecvării persoanei înaintate la funcția de director general al S.A. „Barza Albă”;

– Anexa nr.5 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului directorului general S.A. „Barza Albă”- Bibliografia concursului;

– Anexa nr.6 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului directorului general S.A. „Barza Albă” – Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Notă:

  1. Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere.
  2. Dosarul complet pentru înscrierea la concurs trebuie să parvină la sediul societății până la data și ora stabilită în informația despre concurs. Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.
Share