Plângere cu privire la prestarea necalitativă a serviciilor funerare. Iată și alte reclamații!

Plângere cu privire la prestarea necalitativă a serviciilor funerare. Iată și alte reclamații!

Recent, autoritatea abilitată ca punct de contact național în protecția consumatorilor, a înregistrat o serie de petiții ce au invocat utilizarea clauzelor abuzive în contractele de micro-finanțare și contractele de investiții.

Astfel, 5 sesizări din cele expuse de către consumatori s-au raportat la utilizarea unor prevederi contractuale abuzive în contractele de împrumut și cele de investiții în imobile.

Totodată, Agenția a înregistrat și plângeri ce invocă prestarea necalitativă a serviciilor funerare, agenții economici nerespectându-și obligațiile contractului prin realizarea necorespunzătoare a produselor sau nelivrarea lor în termenul stabilit.

În adresa Agenției au parvenit petiții ce au vizat utilizarea serviciilor de internet și telefonie mobilă, precum și o sesizare privind tarifarea serviciului de telefonie fixă.

Privind achiziționarea produselor, cetățenii au întâmpinat probleme ulterior procurării unui cazan de gaz, defectării unei coloane de gaz, reparației mobilei, frigiderului, precum și reparației unui tractor.

Serviciile prestate necalitativ în defavoarea consumatorilor au vizat un serviciu de taxi, serviciu de turism, dar și serviciu necorespunzător avia, care conform competențelor a fost readresată către Autoritatea Aeronautică Civilă a Republicii Moldova.

Precizăm, că în perioada 16-20 iulie, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a înregistrat 27 de petiții.

Mihaela Rotari

Share