La Combinatul de Panificație „Franzeluța” S.A. s-a desfăşurat „Forumul cu partenerii externi”
Astăzi, 24 mai 2019, la Combinatul de Panificație „Franzeluța” S.A. s-a desfăşurat „Forumul cu partenerii externi”, informează Oficial.
Potrivit unui comunicat de presă, la eveniment au participat reprezentanţi din patru ţări: SUA, Germania, Grecia şi Israel. Ţinând cont de importanţa evenimentului, la Forum au participat mai mulţi oficiali: Vladimir Baldovici – Director general al Agenţiei Proprietăţii Publice, Iurie Uşurelu – Secretar general de Stat al Ministerului Agriculturii, Dezvoltării Regionale şi Mediului, Preşedinte al Consiliului „Franzeluţa” S.A., Ion Sula – Director al ANSA, şi Sergiu Harea – Preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a RM.
Potrivit Directorului general al „Franzeluța” S.A., Boris Andros, scopul principal al acestei întruniri cu partenerii externi este dezvoltarea, încrederea reciprocă, promovarea noilor produse ale întreprinderii şi majorarea volumelor produse spre export.
„Produsele „Franzeluţa” au devenit un autentic brand al Republicii Moldova, sunt asociate de mulţi consumatori cu imaginea ţării. Pentru noi, acesta e un motiv de mândrie, dar, totodată, şi o mare responsabilitate, de aceea îi considerăm pe partenerii noştri externi aliaţi în promovarea imaginii ţării noastre”, a declarat conducătorul întreprinderii.
Forumul s-a desfăşurat în două etape: prima parte a cuprins discuţii despre colaborarea de până acum şi s-a stabilit strategia de conlucrare pentru următorii ani. În cea de-a doua parte, distribuitorii externi, alături de conducerea Combinatului, au luat cunoștință cu unele aspecte ale procesului de producere, cu noile instalaţii şi tehnologii. Tot aici, au avut posibilitatea de a participa la degustații şi prezentări de produse noi, unde s-au purtat negocieri în vederea suplinirii sortimentului exportat.
La final, directorul general al Combinatului de Panificaţie „Franzeluţa” S.A, domnul Boris Andros, le-a mulțumit partenerilor de peste hotare pentru fidelitate şi interesul manifestat faţă de produsele „Franzeluţa”, dar şi pentru faptul că au venit la Chişinău, să participe la acest eveniment important.
Menționăm că, activitatea de export a companiei „Franzeluţa” a început în anul 1997, prima livrare fiind în Germania. În prezent, sortimentul de produse exportate ajunge în peste 20 de ţări şi este unul foarte divers: covrigei, biscuiţi, turte dulci, napolitane, pesmeţi, torturi şi pâine congelată. Potrivit datelor întreprinderii, dacă în primul an cantitatea de produse exportate a fost de până la 100 tone de produse, de-a lungul anilor volumul a crescut considerabil, iar în 2019 se planifică spre export aproximativ 2500 tone de produse.
Din an în an, aria geografică se extinde, iar volumele de vânzări cresc. Astăzi se colaborează cu 6 mari distribuitori din Germania, România, SUA şi Israel, iar produsele „Franzeluţa” pot fi găsite în ţări precum: Germania, Franţa, Austria, Luxemburg, Belgia, Spania, Grecia, Cipru, Cehia, Italia, Irlanda, Norvegia, Olanda, România, SUA, Canada, Australia, Israel, Coreea de Sud.
Întreprinderea deţine un laborator înzestrat tehnic la cel mai înalt nivel şi acreditat de centrul naţional MOLDAC, unde toate produsele sunt testate. De asemenea, „Franzeluţa” S.A deţine prestigioasele certificate recunoscute internaţional – ISO 22000 (Sistem privind siguranţa alimentelor), ISO 9001 (Sistem de management al calităţii) şi Kocher, fapt ce atestă calitatea şi siguranţa produselor fabricate în cadrul întreprinderii.
Mihaela Rotari