Detalii noi despre concursul Mărcilor şi Vinurilor Recunoscute NOTORIUM Trademark Awards
De 5 ani Compania de Proprietate Intelectuală INTELSTART oferă posibilitatea ca cele mai puternice mărci naționale și internaționale, prezente pe piața din Republica Moldova să fie recunoscute de public prin vot on-line securizat de platforma Facebook, pe pagina oficială www.notorium.md. Astfel, pe 1 septembrie curent, a fost lansat Concursul Național al celor mai Recunoscute Mărci Comerciale din Moldova – NOTORIUM Trademark Awards, ediția a cincea, în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), transmite OFICIAL.
La Concursul NOTORIUM Trademark Awards se confruntă peste 4500 de mărci comerciale prezente pe piața Republicii Moldova, la 45 de categorii și 150 de subcategorii de produse și servicii. Participanții concurează pentru distincțiile aniversare (trofeu, medaliile de aur, argint și bronz) şi pentru dreptul exclusiv de a utiliza logotipul „VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ”, care vor fi oferite învingătorilor celor 150 de subcategorii de produse și servicii.
Conform studiului de marketing „VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ”, realizat de Xplane Market Research Agency, pe un eşantion de 500 de interviuri, realizate în municipiile Chişinău, Bălţi şi Cahul, în perioada august – septembrie 2019:
70% din consumatorii din Moldova probabil ar cumpăra un produs sau serviciu marcat cu logotipul „VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ”;
59% din consumatorii din Moldova vor avea încredere în aceste produse sau servicii marcate cu logotipul „VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ”.
În baza acestor date se estimează o creştere cu 20% a vânzărilor pentru aceste produse sau servicii şi creșterea loialităţii şi încrederii consumatorilor moldoveni în ele.
Agenţii economici pot să înscrie mărcile noi în Concurs, până pe data de 25 septembrie, completând formularul pe https://notorium.md/send.
De asemenea, la 1 septembrie curent, compania INTELSTART, în parteneriat cu Gustos.Life, a lansat în premieră Concursul Vinurilor Recunoscute – NOTORIUM Wine Awards sub deviza: Fiecare merită să fie recunoscut!
La Concursul NOTORIUM Wine Awards participă peste 700 de vinuri, spumante și divinuri moldoveneşti, premiate pentru calitate la nivel internaţional. În cadrul acestei competiții vor fi distinse cu Trofeul NOTORIUM Wine Awards top 3 vinuri, la cele 10 categorii, cărora li se va conferi dreptul exclusiv de utilizare a stickerelor cu logotipul „VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT” şi „VOTED ICONIC WINE / SPARKLING WINE / DIVIN”.
Totodată, învingătorii Concursului vor fi promovaţi în reţelele de supermarketuri şi magazine specializate Fourchette, Fourchette Gourmet, Drink Stock, Boiar Wine Market, Green Hills şi Velmart.
Conform studiului de marketing „VOTAT VIN RECUNOSCUT”, realizat de Xplane Market Research Agency, pe un eşantion de 500 de interviuri, realizate la Chişinău, Bălţi şi Cahul, în perioada 8 – 25 august 2020:
64% din consumatorii din Moldova probabil ar cumpăra o băutură alcoolică marcată cu logotipul „VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT”;
73% din consumatorii din Moldova vor avea încredere în aceste băuturi alcoolice marcate cu logotipul „VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT”;
73% din consumatorii din Moldova vor recomanda aceste băuturi alcoolice marcate cu logotipul „VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT”.
În baza acestor date se estimează o creştere cu 20% a vânzărilor pentru aceste produse şi creșterea loialităţii şi încrederii consumatorilor moldoveni în ele.
Compania de Proprietate Intelectuală INTELSTART şi partenerii săi îndeamnă agenţii economici să transforme criza în oportunitate, participând la Concursurile Mărcilor şi Vinurilor Recunoscute NOTORIUM pentru a creşte vânzările, încrederea şi loialitatea consumatorilor.
Este posibil de votat on-line zilnic o singură marcă sau tip de vin în fiecare subcategorie. Câștigătorii Concursurilor NOTORIUM Trademark Awards 2020 și NOTORIUM Wine Awards vor fi premiați în cadrul Galei de premiere la finele lunii noiembrie.
Cristina Pendea