Consumatorii din R. Moldova se plâng tot mai mult pe calitatea serviciilor de reparație auto
Consumatorii din Republica Moldova se plâng tot mai mult pe calitatea serviciilor de reparație auto, recent fiind înregistrate o serie de petiții în care beneficiarii acestor servicii au rămas nemulțumiți de reparația automobilelor acestora. Aceasta comunică Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, informează Oficial.
Totodată, agenția precizează că, eventualele probleme legate de aceste servicii, pot fi evitate prin identificarea – unui agent economic autorizat în prestarea acestor servicii, care să prezinte
un panou informativ pentru consumatori prin afișarea prețurilor la servicii, prezentarea informațiilor veridice asupra lucrărilor spre executare prin stabilirea unui deviz de cheltuieli, încheierea unui contract între părți sau oferirea unui bon de plată.
De asemenea, în adresa instituției au parvenit reclamații de la consumatorii care au achiziționat diverse produse și s-au dovedit a fi necalitative, cum sunt: îmbrăcăminte (tricou), cercei, ceainic electric, cuptor cu microunde, căști etc.
Serviciile reclamate drept necorespunzătoare au vizat: servicii GSM, nerespectarea contractului privind transmiterea imobilului în posesiune, transfer bănesc necorespunzător, confecționarea mobilei, servicii hoteliere, precum și utilizarea ilegală a mărcii, petiție ce a fost readresată către Agenția de Stat pentru Proprietate Intelectuală (AGEPI).
Mihaela Rotari