Conflict la procurarea unui abonament pentru ziar. Reclamația unui client!

Conflict la procurarea unui abonament pentru ziar. Reclamația unui client!

Moldovenii utilizează pe larg mijloacele de informare și comunicare. Aceștia au procurat recent mai multe notebook-uri (3) și telefoane (2), dar produsele au fost identificate a fi neconforme, consumatorii cerându-și dreptul de a remedia orice problemă apărută, Despre aceasta comunică Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, informează Oficial. 

Totodată, o consumatoare a reclamat necorespunderea abonamentului pentru ziar cu bonul de casă, achitând pentru abonament mai mult decât era preconizat.

Serviciile publice de comunicații electronice au fost de asemenea, un motiv, care le-au restricționat cetățenilor dreptul la comunicare.

Alte servicii neprestate la standardele de calitate corespunzătoare țin de nesupravegherea unui copil din partea angajaților unui spațiu de joacă pentru copii dintr-un centru comercial, solicitarea unui avans pentru efectuarea lucrărilor de reparație a imobilului și neefectuarea lucrărilor, nelivrarea în timp a ușilor de lemn solicitate,  servicii de curierat și transportare colete, servicii turistice etc.

Bunurile, ce le-au creat incoveniențe la utilizare se referă la vestimentație necalitativă (cămașă și bluză), piesă neconformă pentru motocicletă, motobloc necalitativ etc.

În termenul 12-16 noiembrie, consumatorii au depus 43 de reclamații și au solicitat la Telefonul Consumatorului – 145 de consultații. 

Mihaela Rotari 

Share