Conflict la procurarea unui abonament pentru ziar. Reclamația unui client!
Moldovenii utilizează pe larg mijloacele de informare și comunicare. Aceștia au procurat recent mai multe notebook-uri (3) și telefoane (2), dar produsele au fost identificate a fi neconforme, consumatorii cerându-și dreptul de a remedia orice problemă apărută, Despre aceasta comunică Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, informează Oficial.
Totodată, o consumatoare a reclamat necorespunderea abonamentului pentru ziar cu bonul de casă, achitând pentru abonament mai mult decât era preconizat.
Serviciile publice de comunicații electronice au fost de asemenea, un motiv, care le-au restricționat cetățenilor dreptul la comunicare.
Alte servicii neprestate la standardele de calitate corespunzătoare țin de nesupravegherea unui copil din partea angajaților unui spațiu de joacă pentru copii dintr-un centru comercial, solicitarea unui avans pentru efectuarea lucrărilor de reparație a imobilului și neefectuarea lucrărilor, nelivrarea în timp a ușilor de lemn solicitate, servicii de curierat și transportare colete, servicii turistice etc.
Bunurile, ce le-au creat incoveniențe la utilizare se referă la vestimentație necalitativă (cămașă și bluză), piesă neconformă pentru motocicletă, motobloc necalitativ etc.
În termenul 12-16 noiembrie, consumatorii au depus 43 de reclamații și au solicitat la Telefonul Consumatorului – 145 de consultații.
Mihaela Rotari