Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” – succes prin comunicare

Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” – succes prin comunicare

Întreprinderea de Stat „ Fiscservinform” revine în atenția instituțiilor publice şi entităților comerciale cu cea mai largă gamă de servicii Call-Centru.

Scopul acestor servicii este de a asigura un nivel înalt de deservire informativ-consultativă în relațiile cu clienții.

Serviciile oferite de Centrul de Apel al Întreprinderea de Stat „Fiscservinfrom” sunt prestate de către un colectiv calificat, instruit și competent. Echipa de operatori garantează cea mai bună asistență, asigurând suportul telefonic și on-line pentru cetățeni. Tindem ca fiecare client să fie deservit cu mare grijă și atenție sporită, pentru că un client informat este un client mulțumit.

Pentru informații suplimentare privind activitatea şi serviciile oferite de către Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” puteți apela la numărul de telefon 022 822-222 sau accesând aici.

Mihaela Rotari

Share