CEC și-a prezentat concepția de comunicare pentru următorii patru ani
Comisia Electorală Centrală (CEC) prezintă Concepția de comunicare a instituției pentru următorii patru ani, informează OFICIAL.
„Documentul a fost elaborat în corelare cu Planul strategic al Comisiei pentru perioada 2020 – 2023 și definește prioritățile și activitățile de comunicare instituțională în perioadele dintre alegeri și susține implementarea pilonilor strategici ai Comisiei, relevând obiectivele specifice ale activității de comunicare. Obiectivele strategice urmăresc îmbunătățirea calității comunicării interne prin permanentizarea canalelor de comunicare, asigurarea transparenței și creșterea credibilității prin comunicare constantă cu partidele politice și organizațiile neguvernamentale. Un rol important îl are și comunicarea consolidată cu mass-media cu scopul de a asigura diseminarea informațiilor, fortificarea imaginii CEC pe plan internațional drept autoritate electorală modernă și progresistă dar și dezvoltarea capacităților de comunicare directă cu cetățenii indiferent de locul aflării lor, limba vorbită și alte particularități socio-economice”, se spune într-un comunicat de presă.
Concepția de comunicare a CEC a fost elaborată cu suportul Consiliului Europei în cadrul unui program de asistență pentru dezvoltarea proceselor electorale din Republica Moldova.
Textul integral al Concepției, precum și planul de acțiuni pentru implementarea acesteia poate fi găsit accesând următorul link https://bit.ly/37WK36h .
Andriana Cheptine