Call-centrul ASP va fi modernizat

Call-centrul ASP va fi modernizat

De la începutul anului curent, Call-centrul Agenției Servicii Publice a recepționat circa. 471000 de apeluri, dintre care 251600 (53%) au fost preluate, informează OFICIAL. 

Pentru a soluționa problema ratei înalte a apelurilor nepreluate, Guvernul Republicii Moldova, cu suportul Băncii Mondiale, a inițiat implementarea unui proiect, care prevede crearea Serviciului guvernamental unic de suport clienți.
Agenția Servicii Publice va fi implicată în realizarea proiectului, oferind consultații cetățenilor pe subiectele ce țin de serviciile prestate de către Agenție.

În acest sens, în prima jumătate a anului 2023 urmează a fi modernizat Call-centrul Agenției Servicii Publice, iar numărul operatorilor va fi dublat. Reutilarea Call-centrului nu s-a făcut de la crearea acestuia în cadrul ÎS „Registru”, în anul 2005.

Share