Alexandru Ciudin: A fost un an foarte dificil, având în vedere condițiile de pandemie care au limitat foarte mult din activitățile și strategiile pe care ni le-am propus

Alexandru Ciudin: A fost un an foarte dificil, având în vedere condițiile de pandemie care au limitat foarte mult din activitățile și strategiile pe care ni le-am propus

Alexandru Ciudin, director general al Agenției de Eficiență Energetică (AEE) a fost premiat de TRIBUNA pentru profesionalismul de care a dat dovadă în acest an, reușind să asigure buna gestionare a activității agenției pe care o conduce. Cu această ocazie, Alexandru Ciudin ne-a spus cum a fost anul 2020.

„A fost un an foarte dificil, având în vedere condițiile de pandemie care au limitat foarte mult din activitățile și strategiile pe care ni le-am propus, însă, în pofida acestui fapt, am reușit să realizăm multe proiecte, să contribuim la reabilitarea energetică a mai multor instituții publice din țară, să inițiem campanii care au dus la conștientizarea de către societate a importanței utilizării energiei verzi”, a declarat Ciudin.

Totodată, el a spus că, în acest an, au fost duse la bun sfârșit în jur de 50 de proiecte în domeniul eficienței energetice și a surselor de energie regenerabilă. „Tot în acest an a fost lansat Apelul de Propuneri de Proiecte nr. 7 în domeniul surselor de energie regenerabilă, privind promovarea tehnologiilor de valorificare a energiei solare prin finanțarea Proiectelor Demonstrative, în cadrul căruia au fost aprobate spre finanțare 6 proiecte, cu un buget estimativ de 650 000 lei. Recent a fost lansată procedura de calificare și înregistrare în Registrul electronic a auditorilor energetici pentru persoanele fizice – auditorii energetici autorizați în conformitate cu cadrul normativ existent până la intrarea în vigoare a HG 676/2020”, a menționat directorul AEE.

Din punct de vedere al comunicării, Ciudin a spus că s-a reușit lansarea a două acțiuni de informare în masă privind etichetarea energetică și producerea energiei din surse regenerabile. „Cu această ocazie, Agenția a elaborat 2 spoturi video și peste 6 mii de pliante informative”, a precizat el.

Share