Al doilea atelier ONAS în management și leadership! A participat și echipa de manageri a CCRM

Al doilea atelier ONAS în management și leadership! A participat și echipa de manageri a CCRM

Echipa de manageri a Curți de Conturi a Republicii Moldova (CCRM) a participat, ieri, la prima sesiune a celui de-al doilea atelier de lucru în domeniul managementului și leadership-ului, organizat cu suportul expertului Tinna Bondestam, în cadrul proiectului de cooperare între Oficiul Național de Audit al Suediei (ONAS) și CCRM.

Andrei Munteanu, membru al CCRM și lider de Proiect din partea CCRM, la deschiderea atelierului, a salutat participanții și experții ONAS, accentuând importanța asimilării bunelor practici și cunoștințelor în domeniul managementului și leadership-ului, pentru organizarea eficientă a activității instituției în condițiile actuale.

Tematicile pentru ateliere au fost definite în baza necesităților formulate în cadrul atelierului organizat în luna decembrie 2019 la Chișinău, dar și din lista de solicitări formulată de echipa de manageri ai CCRM.

Atelierul de lucru va fi organizat în primele două săptămâni ale lunii iunie, în regim de teleconferință. În cadrul primei sesiuni ale atelierului, participanții sunt implicați într-o recapitulare a tematicelor primului atelier de lucru, elementelor de bază ale organizării procesului de management modern, combinarea elementelor de leadership și management, recapitularea instrumentelor de management operațional deja discutate, schimb de experiențe personale și provocări actuale în echipe și o inventariere a necesităților și celor mai utile instrumente pentru a continua partajarea în sesiunile viitoare.

Cea de-a doua sesiune, care va avea loc la data de 2 iulie, participanții vor explora calitățile de bază ale fiecărui participant ca lider, inclusiv capcanele, provocările și ”alergiile”, deoarece conducerea altor persoane începe cu abilitatea de a te conduce pe tine însuți ca manager și lider. De asemenea, expertul va aborda tematici precum managementul angajaților cu tipologii diferite, înțelegerea nevoilor și așteptărilor angajaților.

Cristina Pendea

Share