Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței comunică reclamațiile înregistrate

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței comunică reclamațiile înregistrate

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a înregistrat pentru săptămâna trecută de la consumatori un număr de 34 de reclamații.

Cele mai multe plângeri înregistrate se referă la calitatea telefoanelor mobile procurate- 4 reclamații;

Consumatorii  au fost deranjați, de asemenea, de refuzul agentului economic de a prezenta Registrul de reclamații- 3 reclamații;

Petițiile depuse de consumatori s-au referit și la procurarea încălțămintei neconforme, care în scurt timp de la exploatare s-au defectat (2 reclamații) dar și prestarea serviciilor de asigurare auto (2 reclamații) ;

Un șir de alte petiții înregistrate și examinate de către inspectorii Agenției vizează, nerespectarea termenului de livrare a mobilei, prestarea necalitativă a serviciilor comunale (energie termică), serviciilor de  taxi, serviciilor în domeniul  morăritului, precum și calitatea geamurilor termopan.

Mihaela Rotari

Share