Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței comunică reclamațiile înregistrate
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a înregistrat pentru săptămâna trecută de la consumatori un număr de 34 de reclamații.
Cele mai multe plângeri înregistrate se referă la calitatea telefoanelor mobile procurate- 4 reclamații;
Consumatorii au fost deranjați, de asemenea, de refuzul agentului economic de a prezenta Registrul de reclamații- 3 reclamații;
Petițiile depuse de consumatori s-au referit și la procurarea încălțămintei neconforme, care în scurt timp de la exploatare s-au defectat (2 reclamații) dar și prestarea serviciilor de asigurare auto (2 reclamații) ;
Un șir de alte petiții înregistrate și examinate de către inspectorii Agenției vizează, nerespectarea termenului de livrare a mobilei, prestarea necalitativă a serviciilor comunale (energie termică), serviciilor de taxi, serviciilor în domeniul morăritului, precum și calitatea geamurilor termopan.
Mihaela Rotari