Activitatea CCRM în condițiile pandemiei COVID-19!

În contextul pandemiei COVID-19, Curtea de Conturi a Republicii Moldova (CCRM) și-a reevaluat prioritățile și a dispus alternanța procedeelor de comunicare atât pe plan național, cât și internațional.

Instituția supremă de audit a implementat măsuri de securitate epidemiologică pentru asigurarea bunei funcționări a instituției, stabilind un regim special de lucru pentru angajații CCRM, munca la distanță.

„Schimbarea condițiilor de muncă pentru colectivul CCRM a necesitat o integrare rapidă și o acomodare profesională impusă de noile relații de comunicare. Pe parcursul celor 25 de ani de activitate, angajații CCRM mereu au dat dovadă de corectitudine, responsabilitate, obiectivitate, cooperare, spirit de echipă, deschidere etc. Astfel, rezultatele instituției, sunt măsurabile prin calitatea muncii, devotamentul și experiența profesională a angajaților săi, indiferent de condițiile de muncă”, se arată într-un mesaj al CCRM. 

În acest sens, au fost intervievați câțiva angajați ai CCRM, care și-au împărtășit experiența privind activitate la distanță în condițiile pandemiei COVID-19.

Cristina Pendea

Share