A fost elaborat studiul „Analiza decalajelor în educația incluzivă din Republica Moldova”

A fost elaborat studiul „Analiza decalajelor în educația incluzivă din Republica Moldova”

Numărul mare de copii din școlile și grădinițele din Chișinău, lipsa cadrelor didactice specializate, a spațiilor adaptate și a resurselor suficiente afectează accesul copiilor cu cerințe educaționale speciale (CES) și/sau dizabilități la educație. Acești copii au nevoie de sprijin individualizat, de înțelegere și de un mediu educațional care să le ofere șanse reale la o educație incluzivă și de calitate.

Pentru a înțelege mai bine cum influențează aceste condiții accesul copiilor la o educație incluzivă, UNICEF, în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova, cu sprijinul financiar al Uniunii Europene și al Guvernului Statelor Unite, a realizat studiul „Analiza decalajelor în educația incluzivă din Republica Moldova”.

Citește concluziile studiului aici: https://bit.ly/4oOkryL

Share