Documentul care ar putea „revoluționa” activitatea Secretariatului Parlamentului!

parlament

Secretariatul Parlamentului Republicii Moldova va avea un nou Program de Dezvoltare Strategică. Documentul, care prevede prioritățile pentru perioada 2016-2019, a fost discutat cu funcționarii din cadrul Secretariatului Parlamentului.

Potrivit unii comunicat de presă al Parlamentului, direcțiile de dezvoltare stabilesc acțiunile de realizare, termenele și resurse prevăzute, care ar impulsiona modernizarea Secretariatului Parlamentului și ar creşte gradul de încredere a societăţii în activitatea Parlamentului.

„Prioritățile pe care și le asumă Secretariatul Parlamentului prevăd acordarea unei asistențe moderne și calitative deputaților pentru ca Legislativul să-și realizeze eficient funcțiile sale, adaptarea structurii instituționale și funcționale a Secretariatului la solicitările crescânde ale Parlamentului, precum și consolidarea unei echipe de funcționari profesioniști, motivați, integri și eficienți în realizarea atribuțiilor. Între acțiunile prioritare se regăsesc implementarea conceptului sistemului informațional al Parlamentului, e-Parlament, eficientizarea mecanismelor de control parlamentar și de coordonare a procesului de integrare europeană, elaborarea unui mecanism eficient de comunicare între Parlament, Guvern și societatea civilă în procesul de elaborare a legislației etc.”, se spune în documentul citat.

„Secretariatul Parlamentului trebuie să asigure un nivel sporit de eficienţă, transparenţă şi performanţă, prin alinierea la cele mai bune practici internaţionale de comunicare, credibilitate şi bună guvernare. Documentul stabilește direcțiile prioritare de activitate pentru anii 2016-2019 și reprezintă rezultatul unor discuții de echipă la nivelul Secretariatului în obiectivul nostru de a edifica un Parlament deschis și orientat către cetățeni”, a menționat Secretarul general al Parlamentului, Ala Popescu.

Doina Secrieru

Share