Centrul unic de apel al Fiscului a înregistrat peste 14 mii de apeluri telefonice

Centrul unic de apel al Fiscului a înregistrat peste 14 mii de apeluri telefonice

Serviciul Fiscal de Stat a creat un Centru unic de apel, în 2014, unde contribuabilii pot suna și primi consultații gratuite ce țin de legislația fiscală și instrucțiuni de utilizare a serviciilor fiscale electronice.

Potrivit unei statistici ce vizează evidența acestui serviciu, pe parcursul lunii ianuarie curent, operatorii au recepționat 14 466 de apeluri telefonice, efectuând altele 1 393 – de ieșire către contribuabili. Dintre acestea 1 722 au ținut de legislația fiscala, restul fiind asistență tehnică în utilizarea serviciilor fiscale electronice.

Contribuabilii pot beneficia de servicii apelând numărul 0 8000 15 25.

Centrul unic de apel a fost creat în anul 2014, iar actualmente în această structură activează peste 20 de operatori, iar în perioada anului trecut, la serviciul de asistență au sunat 120 mii de persoane.

Doina Secrieru

Share