Poliţia de Frontieră Română face mai multe anunțuri referitor la punctul de trecere Albița, pentru a fi evitate cozile
Poliţiştii de frontieră se aşteaptă ca în aceste zile să crească traficul la graniţă, motiv pentru care au luat măsuri de fluidizare a circulaţiei.
“Având în vedere că se prefigurează creşteri ale traficului rutier şi de persoane prin punctele de trecere a frontierei, Poliţia de Frontieră Română a dispus toate măsurile aflate în competenţă pentru reducerea timpilor de aşteptare şi asigurarea unui control eficient şi operativ. Este vorba, în primul rând, de suplimentarea personalului până la capacitatea maximă permisă de infrastructura fiecărui punct de trecere, în funcţie de dinamica valorilor de trafic. De asemenea, va fi folosită la maximum capacitatea punctelor de trecere a frontierei şi, în cele mai aglomerate, se va lua măsura suplimentării arterelor de control pe sensul de ieşire sau de intrare în ţară, după caz, în limita configuraţiei acestora”, se arată într-un comunicat al Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră (IGPF).
Aglomeraţia, monitorizată pe net
De asemenea, pentru a veni în sprijinul celor care vor tranzita graniţele ţării, Poliţia de Frontieră pune în continuare la dispoziţie o aplicaţie on-line care monitorizează minut cu minut timpii de aşteptare.
“Pentru perioadele în care se prefigurează creşteri ale valorilor de trafic, Poliţia de Frontieră Română utilizează o versiune beta a unei aplicaţii on-line destinate monitorizării traficului prin punctele de trecere a frontierei, care poate fi accesată de pe orice calculator sau terminal mobil cu acces la internet”, se menţionează în comunicatul IGPF.
Aplicaţia on-line poate fi vizualizată de pe prima pagină a site-ului Poliţiei de Frontieră, www.politiadefrontiera.ro. Ea este reprezentată de harta României şi a fost denumită “Media timpilor de aşteptare în punctele rutiere de trecere a frontierei deschise traficului internaţional”. Accesând http://www.politiadefrontiera.ro/traficonline, se pot vedea punctele de trecere a frontierei care sunt marcate, în funcţie de trafic şi timpii de aşteptare, în culori diferite: verde – timpi de aşteptare de până în 20 de minute, galben – timpi de aşteptare între 20 şi 60 de minute, roşu – timpi de aşteptare peste 60 de minute.
“Poliţia de Frontieră a pus la dispoziţia participanţilor la traficul transfrontalier numărul de telefon 021.9590, unde pot semnala diverse aspecte despre modul în care a fost efectuat controlul la trecerea frontierei”.
Sursa: smilefm.ro