Iată în ce țări ajung produsele „Franzeluţa”!
Produsele „Franzeluţa” nu bucură doar moldovenii, ci şi consumatorii din alte ţări. Ex-directorul SA „Franzeluţa”, Victor Cojocaru, a vorbit la acest subiect în cadrul interviului acordat pentru Almanah Politic 2015.
“Produsele cu brand-ul „Franzeluţa” sunt exportate în: Canada, SUA, Suedia, Norvegia, Irlanda, Anglia, Germania, Austria, Spania, Grecia, Italia, România, Israel, Australia. Spre exemplu, în 2015, am exportat 67% din tot volumul de covrigei, 63,3% – turte dulci, 55,8% – biscuiţi, 40,6% – napolitane”, a comunicat el.
Totodată, Victor Cojocaru s-a referit și la faptul că, sunt anumite cheltuieli pe care le are întreprinderea pentru investiţii. “Dacă vorbim de schimbări, de investiţii noi, am avut nevoie şi de credite. Cheltuielile făcute ca investiţii în modernizare sunt 50% din credite şi 50% din resursele întreprinderii. În 2017 întreprinderea împlineşte 70 de ani şi exact în acest an se finalizează programul de modernizare, de care am vorbit mai sus. Sperăm să avem până atunci rezultate foarte bune”, a mai spus fostul director SA „Franzeluţa”.
Doina Secrieru