Începând de astăzi, cetățenii pot comunica cu Ministerul Sănătății prin viber

Începând de astăzi, cetățenii pot comunica cu Ministerul Sănătății prin viber

Ministerul Sănătății a lansat astăzi, 26 iunie, serviciul viber, destinat comunicării cu cetățenii.  Linia permite expedierea mesajelor, imaginilor, fișierelor audio și video. 

Comunicarea va fi realizată prin intermediul numărului de viber  067 72 10 10.  Serviciul permite doar expedierea mesajelor, fără efectuarea apelurilor.

Serviciul va funcționa în zilele de luni-vineri, între orele 8.00 și 17.00 . Textele și fișierele audio și video vor fi recepționate de către un specialist al Ministerului Sănătății.  Problemele reclamate vor fi transmise pentru examinare șefilor de direcții din cadrul Ministerului Sănătății, potrivit unui comunicat de presă.

Ulterior, specialistul  responsabil de comunicarea prin intermediul serviciului viber va expedia răspunsurile.

Cetățenii vor putea transmite texte și atașamente după orele 17.00  și  în week-end. Acestea vor fi preluate de specialist în timpul programului de muncă.

Pentru a putea transmite mesaje la numărul de wiber 067 72 10 10  este necesar de a instala aplicația viber pe un telefon sau un calculator conectat la internet.

Serviciul viber va funcționa în paralel cu linia verde a Ministerului Sănătății  (022) 72 10 10 sau 0800 71010.  Precizăm că, aceste două numere pot fi formate doar de pe telefonul fix. În decurs de 24 de ore, la linia verde sunt recepționate peste 41 de apeluri.

 

Mihaela Rotari

Share