Cele mai frecvente plângeri depuse la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței

Cele mai frecvente plângeri depuse la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a primit numai pentru primul semestru al anului curent 55 de petiții.

Cea mai frecventă cauză a întocmirii unei plângeri este necorespunderea condițiilor de cazare din hotel/pensiune, cu cele prevăzute în contract.

La finele lunii septembrie, reprezentanții APCSP au mai notificat și alte servicii neprestate la așteptările consumatorilor și anume, servicii de taxi necorespunzătoare (4 petiții); prestarea serviciilor de reparație (telefoane mobil, laptop); deservirea necorespunătoare a interfonului, servicii de vânzare a unui automobil, servicii de comunicații electronice; nerespectarea obligațiilor contractuale în asigurarea unui automobil, contracte bancare, refuzul de a prezenta Registrul de reclamații etc.

Produsele ce au necesitat înlocuirea acestora sau restituirea contravalorii achitate țin de procurarea unei mașini de spălat, achiziționarea unui ceas prin intermediul unei platforme online, încălțăminte necalitativă etc.

Mihaela Rotari

Share