Numeroase reclamații cu privire la calitatea serviciiilor de taxi în regim online
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, recent a înregistrat spre examinare numeroase reclamații în vederea prestării necorespunzătoare a serviciilor de taxi în regim online.
Astfel, un pasager nemulțumit de lipsa automobilelor disponibile spre deservire a depus 8 petiții concomitent, solicitând redresarea situației privind prestarea acestui serviciu.
Autoritatea administrativă centrală abilitată cu funcții de protecție a drepturilor consumatorilor a înregistrat și o serie de reclamații privind nerespectarea obligațiilor contractuale în cadrul organizațiilor de micro-finanțare și a companiilor de construcții (4 petiții) precum și vizavi de prestarea serviciilor de reparație a imobilelor (2 petiții).
Beneficarii de servicii au constatat încălcarea drepturilor de consumator în cazul refuzului agenților economici de a prezenta Registrul de reclamații (2 petiții), în cazul unui serviciu de reparație a automobilului, serviciu necorespunzător de reparație a telefonului, înșelarea consumatorului la cântar în cadrul unui punct comercial, iar ce ține de produse, achiziționarea unui hard-disck defect.
În perioada 17-21 septembrie, reprezentanții Cancelariei APCSP au notificat 35 de sesizări de la consumatori, în cadrul Ghișeului Unic fiind înregistrate 127 apeluri telefonice și 2 consultații în oficiu.
Mihaela Rotari