Reclamații de la consumatori, la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței
În cadrul Cancelariei Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) au fost înregistrate 33 de reclamații, dintre care 3 au fost redirecționate către alte autorități.
În perioada 6-10 august, în clasamentul reclamațiilor săptămânale s-au poziționat dispozitivele digitale, 4 dintre plângeri vizând ca motiv invocat pentru întocmirea unei reclamații – reparația necalitativă a telefoanelor mobile, precum și a unui dispozitiv iPad, defectele produselor persistând chiar și după remedierea gratuită a acestora.
Totodată este de menționat că, consumatorii s-au ciocnit de inconveniențe la achiziționarea vopselei necalitative pentru ușă, depistarea unor neajunsuri la ușile procurate, procurarea pieselor de schimb pentru automobil neconforme etc.
Totodată, consumatorii ce au beneficiat de servicii au rămas cu semne de întrebare la neexecutarea în termen a unei coloane pentru o răstignire, serviciu turistic necorespunzător, reparație auto necalitativă, reparația încălțămintei defecte, încălcarea programului de muncă, comercializarea mărfii fără acte de proveniență, neprezentarea Registrului de reclamații, clauze abuzive în contractele de microfinanțare etc.
Mihaela Rotari