Pretenții față de o companie de recrutare a studenților în SUA. Iată și alte reclamații înregistrate săptămâna trecută!
La Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au parvenit în perioada 23-27 iulie un număr de 30 de reclamații (APCSP).
Astfel, în acest termen, consumatorii și-au înaintat pretențiile față de o companie de recrutare a studenților în Statele Unite ale Americii, aceștia invocând ca motiv nerespectarea clauzelor contractuale.
Totodată, cetățenii au rămas nesatisfăcuți de calitatea telefoanelor procurate, în 4 dintre cazuri, consumatorii solicitând contravaloarea produselor achiziționate.
De menționat că, reclamațiile ce vizează produsele electrice de uz casnic au constituit un număr de 3 petiții: 2 frigidere și un storcător de fructe, apariția a careva defecte ale produsului, oferindu-le dreptul consumatorilor să solicite repararea acestora în baza termenului de garanție.
În cadrul sesizărilor înregistrate de către APCSP s-au regăsit și probleme invocate ce țin de mobilă defectă, uși de calitate necorespunzătoare, precum și procurarea materialelor de construcție necalitative (teracotă).
Consumatorii și-au cerut drepturile și vizavi de prestarea necorespunzătoare a serviciilor, aceștia solicitând remedierea situațiilor privind activarea unui card pentru prestarea serviciului de alimentare cu produse petroliere, fabricarea unui inel necalitativ, defectarea autocarului, serviciu stomatologic, serviciu de turism, precum și serviciu de prestare a internetului și telefoniei fixe.
Mihaela Rotari