Top 3 reclamații săptămânale înregistrate de Agenția pentru Protecția Consumatorilor
Săptămâna trecută pe adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au parvenit în jur de 25 de reclamații.
1.Cele mai multe plângeri înregistrate țin de reparația telefoanelor mobile- 4 reclamații;
2.Pe locul doi în top reclamații de săptămâna precedentă se află accesarea serviciilor turistice, prestare a serviciilor care i-a nemulțumit pe consumatori-3 reclamații;
3. În al treilea rând, petițiile depuse de consumatori s-au referit la clauzele abuzive din contractele de microfinanțare sau de prestarea a serviciilor- 3 reclamații;
Alte reclamații înregistrate și examinate de către inspectorii Agenției vizează refuzul agentului economic de a prezenta Registrul de reclamații, debranșare de la electricitate, aparat de sudat defect, rochie cu defect, încălțăminte neconformă, printer defect, lănțișor, care se presupune a fi falsificat etc.
Mihaela Rotari