CNAS organizează o ședință pentru informarea potenţialilor participanţi-ofertanţi despre procedura de achiziţii

CNAS organizează o ședință pentru informarea potenţialilor participanţi-ofertanţi despre procedura de achiziţii

Casa Naţională de Asigurări Sociale anunţă organizarea unei şedinţe pentru informarea potenţialilor participanţi-ofertanţi despre procedura de achiziţii a Serviciilor de suport Hardware şi Software a Sistemului Informaţional CNAS prin  Licitaţia Publică nr.16/03656 din 03.02.2017.

Scopul prezentării este informarea despre particularităţile serviciilor supuse procedurii de achiziţie, şi anume:

–         serviciile de suport şi consultanţă pentru componentele unor sisteme aplicative;

–         serviciile de suport şi consultanţă pentru sistemul financiar;

–         serviciile de suport şi consultanţă pentru platforma tehnologică şi echipament (Hardware şi Software de sistem).

La eveniment vor participa: reprezentanţi ai CNAS, reprezentanţi ai Centrului de Guvernare Electronică, reprezentanţi ai companiilor IT.

Evenimentul va avea loc vineri, 27 ianuarie, ora 10:00, Casa Naţională de Asigurări Sociale (str. Gh. Tudor, 3, etajul 2).

Pentru informaţii suplimentare Vă puteţi adresa la  Direcţia generală monitorizarea activităţii şi achiziţii publice, tel. de contact: 022 257 551, 022 257 681.

 

Mihaela Rotari

Share