CNAS organizează o ședință pentru informarea potenţialilor participanţi-ofertanţi despre procedura de achiziţii
Casa Naţională de Asigurări Sociale anunţă organizarea unei şedinţe pentru informarea potenţialilor participanţi-ofertanţi despre procedura de achiziţii a Serviciilor de suport Hardware şi Software a Sistemului Informaţional CNAS prin Licitaţia Publică nr.16/03656 din 03.02.2017.
Scopul prezentării este informarea despre particularităţile serviciilor supuse procedurii de achiziţie, şi anume:
– serviciile de suport şi consultanţă pentru componentele unor sisteme aplicative;
– serviciile de suport şi consultanţă pentru sistemul financiar;
– serviciile de suport şi consultanţă pentru platforma tehnologică şi echipament (Hardware şi Software de sistem).
La eveniment vor participa: reprezentanţi ai CNAS, reprezentanţi ai Centrului de Guvernare Electronică, reprezentanţi ai companiilor IT.
Evenimentul va avea loc vineri, 27 ianuarie, ora 10:00, Casa Naţională de Asigurări Sociale (str. Gh. Tudor, 3, etajul 2).
Pentru informaţii suplimentare Vă puteţi adresa la Direcţia generală monitorizarea activităţii şi achiziţii publice, tel. de contact: 022 257 551, 022 257 681.
Mihaela Rotari
Sper sa se termine procedura de licitatii trucate in urma otkaturilor, ca sa nu mai fie victime. Desi nu merge vorba despre produse alimentare, dar oricum ar fi mult mai bine sa fie licitatii corecte bazate pe meritocratie.