Republica Moldova, promovată ca destinație turistică la Summit-ul european al regiunilor și orașelor
În perioada 8-9 iulie 2016, Agenția Turismului a promovat Republica Moldova ca destinaţie turistică în cadrul Summit-ului european al regiunilor și orașelor, care s-a desfăşurat la Bratislava, Slovacia, potrivit unui comunicat de presă.
Summit-ul a fost unul dintre cele mai importante evenimente în perioada deţinerii de către Slovacia a Președenției la Consiliul UE. Acesta a combinat dezbateri de specialitate ale reprezentanților regiunilor europene cu un program socio-cultural şi prezentări publice ale altor activități colaterale.
Republica Moldova, alături de alte 5 ţări non-membre UE, a fost invitată la eveniment pentru a participa la programul socio-cultural.
În acest scop Republicii Moldova i s-a alocat, un cort amenajat pe piața de lângă locul de desfășurare a Summit-ului.
Delegaţia, condusă de dna Maria Popuşoi, şef adjunct al Direcţiei politici, dezvoltare turistică şi marketing din cadrul Agenţiei Turismului a Republicii Moldova, a inclus reprezentanţi ai companiei turistice „Tatra-Bis” SRL, Combinatului de vinuri „Cricova” S.A. şi ai Asociaţiei Naţionale a Turismului Rural, Ecologic şi Cultural.
Pentru o bună prezentare a ţării pe piaţa europeană, Agenția Turismului a pregătit un program şi materiale publicitare impresionante.
Astfel, la 8 iulie pe ecranul LED din piaţa alocată evenimentului, a fost derulat filmul video, de scurtă durată, despre potenţialul turistic al Republicii Moldova. Apoi a urmat o prezentare despre obiectivele turistice şi tradiţiile naţionale.
Ulterior, mulţi spectatori s-au apropiat de cortul Republicii Moldova, pentru a face mai profund cunoştinţă cu ţara noastră şi au fost plăcut surprinşi de materialele publicitare despre țara noastră, editate în limba slovacă de către compania turistică „Tatra-Bis” SRL. Acest fapt, cât şi dialogul în limba slovacă şi engleză, a sporit fluxul de vizitatori spre standul Moldovei.
Pe durata evenimentului vizitatorii standului au luat cunoştinţă de pachetele turistice, oferite de participanţii la stand şi au savurat din gustul vinurilor, generos oferite de Combinatul „Cricova” S.A., fiind profund impresionaţi de calitatea vinurilor moldoveneşti.
Atracţiile turistice ale ţării noastre şi pachetele turistice, propuse de participanţii standului moldovenesc, au prezentat interes şi pentru reprezentanții mass-media locali. Pe parcurs, membrii echipei Republicii Moldova au oferit interviuri jurnaliştilor de la canalul RTV Slovacia.
Maria Roșca
Share