Pavel Filip cere eficientizarea activității liniilor telefonice pentru relații cu cetățenii
Premierul Pavel Filip a abordat, în cadrul şedinţei Cabinetului de miniștri, subiectul funcționării liniilor telefonice ale autorităţilor publice subordonate Guvernului. Şeful Executivului a menţionat că, odată cu lansarea Liniei telefonice a Guvernului, în legătură cu monitorizarea respectării moratoriului la controalele de stat ale agenţilor economici, au fost recepționate mai multe plângeri din partea populației, în care reclamanţii au acuzat faptul că multe dintre liniile telefonice și numerele de telefon afișate pe site-urile instituțiilor publice nu sunt funcționale.
În acest context, Șeful Executivului a cerut ca toate instituţiile guvernamentale să asigure eficientizarea comunicării cu publicul şi actualizarea datelor de contact pe paginile oficiale, inclusiv a liniilor telefonice anticorupție. „Solicit tuturor instituțiilor publice să informeze populația despre programul de funcționare a numerelor de telefon ale instituțiilor și ale celor ce ţin de anticorupție, precum și să actualizeze datele pe site-uri, să extindă căile de informare a publicului despre oportunitățile accesării liniilor telefonice”, a spus Pavel Filip.
Linia telefonică a Guvernului a fost lansată pe 4 februarie curent cu scopul denunțării cazurilor de abuz din partea organelor de control pe perioada moratoriului.
Mihaela Rotari