„Moldovagaz” a transmis spre repartizare facturile pentru consumul în decembrie 2021. Ce să faci dacă sunt date eronate?
SA „Moldovagaz” a transmis spre repartizare facturile de plata pentru consumul în luna decembrie 2021. Facturile au fost repartizate de către Întreprinderea de Stat „Posta Moldovei” în perioada 11-12 ianuarie 2022, informează OFICIAL.
Potrivit unui comunicat de presă, în cazul în care consumatorul final depistează că i-a fost emisă o factură de plată eronată (indici eronat facturați, lipsa indicilor, indici estimativi, etc) sau n-a primit-o deloc, poate soluționa problema data, utilizând următoarele modalități:
– apelul telefonic la numărul unic 1304 sau 1305 (în cazul capitalei), disponibil în toată țara, sau „Cabinetul personal al consumatorului” de pe site-ul www.moldovagaz.md;
– telegram-canalul https://t.me/MoldovagazSupportBot (întrebările din partea consumatorilor sunt recepționate în regim 24 din 24 de ore, iar răspunsurile sunt oferite după prelucrarea acestora de operatori);
– adresare la Centrul relații cu consumatorii, situat pe strada Pușkin 64, municipiul Chișinău.
Cristina Gurez