Ofertă de muncă la CTIF
Centrul Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF) recrutează Manager de proiect.
Poți deveni parte a echipei care numără peste 500 de angajați dacă:
• Ai studii superioare în domeniul economico-financiar (specialitatea management, business și administrare) și/sau în domeniul IT;
• Deții cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, Visio, PowerPoint, Enterprise arhitect, Internet;
• Ești familiarizat cu metodologii precum: PMBook; Agile; etc.;
• Deții cunoștințe în domeniul proiectării/ dezvoltării software;
• Posezi cunoștințe de bază în managementul proiectelor;
• Ești capabil să lucrezi cât în echipă, atât și individual;
• Posedarea limbii engleze, experiența de 2 ani și cunoașterea procesului de dezvoltare a sistemelor software, va constitui un avantaj.
Sarcini de lucru:
• Analizarea și gestionarea solicitărilor de dezvoltare parvenite de la clienți;
• Formarea, conducerea și organizarea activității echipei de proiect;
• Planificarea, atribuirea sarcinilor și monitorizarea zilnică a executării acestora de către echipa de proiect;
• Gestionarea proceselor aferente implementării proiectului (etapele de: inițiere, planificare, executare, monitorizare, raportare, încheiere);
• Coordonarea documentației software precum: Concepții, Sarcini tehnice, Ghiduri de utilizare.
Ce oferă CTIF?
• Program de integrare și ghidare de către un mentor;
• Oportunități de dezvoltare profesională continuă;
• Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
• Salariu competitiv, pachet social deplin;
• Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
„Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul și scrisoarea de motivare pe adresa resurse.umane@ctif.gov.md. Mai multe detalii: (+373) 60-588-817”, menționează CTIF.
Activitatea Instituției Publice „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” (I.P. „CTIF”) (www.ctif.gov.md) este orientată pe direcțiile de proiectare, dezvoltare, implementare și mentenanță a sistemelor informaționale, de administrare a infrastructurilor info-comunicaționale, precum și de acordare a suportului în domeniile: finanțe publice, achiziții publice, fiscal și vamal.
Cristina Pendea